Søhavenyt nr. 36, april 2006

 

Kære medlemmer i Søhaven.

 

Vi venter endnu på det varme vejr, der plejer at betyde, at vi alle begynder at rumstere i haverne og børnene finder sommerens legetøj frem.

Søndag den 7. maj kl. 10.00 håber vi at se mange af jer bevæbnet med diverse haveredskaber, for den dag afholdes forårets fælles vedligeholdelsesdag. Vi beder jer allerede nu reservere dagen.

 

Bestyrelsen har den 6. april afholdt sit konstituerende møde og her følger en orientering til jer.

 

Konstituering

 

Bestyrelsen konstituerede sig således:

Formand: Wagn Erik Nørgaard (nr. 3).

Kasserer: Claus Brandorff (nr. 25).

Kontaktperson til Ryget Skovbys fælles Grundejerforening: Poul Grønnemose Jensen (nr. 8).

Sekretærer: Tine Hessner (nr. 18) og Vibeke Kramer Jakobsen (nr. 10).

Bestyrelsesrepræsentanter i det nyetablerede ad hoc planteudvalg: Tine Hessner og Poul Grønnemose Jensen.

 

Opfølgning på den ordinære generalforsamling den 2. marts 2006

 

Wagn Erik indhenter tilbud fra 2 autoriserede firmaer med henblik på den besluttede TV-inspektion af vores fælles kloaknet, samt tilbud på en samtidig eventuel TV-inspektion af de enkelte huses eget kloaksystem.

 

Bestyrelsen vil udarbejde fundats for Vejfonden, så der er klare linier for midlernes anvendelse fremover, jf. generalforsamlingens beslutning 22. marts 2006.

 

Bestyrelsen er enig om, at der bør udarbejdes kommissorium for Planteudvalget, og Wagn Erik udarbejder et forslag hertil. Bestyrelsen modtager forslaget på mail og kommenterer/godkender det via mail, således at det kan vedtages hurtigt af hensyn til Planteudvalgets kommende opgaver.

 

Der var på generalforsamlingen stemning for afholdelse af ”håndværkeraftener” om vedligeholdelse af f.eks. de tekniske installationer i vores huse. Poul oplyser, at Steen (nr. 12) har tilbudt at medvirke i at arrangere en orientering om varmeanlægget. Bestyrelsen tager med glæde imod tilbuddet, og Poul taler videre med Steen herom.

 

 

Planlægning af forårets vedligeholdelsesdag

 

Vedligeholdelsesdagen afholdes søndag den 7. maj fra kl. 10.00.

Der vil også denne gang blive mulighed for at spise frokost sammen.

 

Bestyrelsen tager sig af planlægningen og afholdelsen af vedligeholdelsesdagen her i foråret og regner med, at Planteudvalget planlægger efterårets vedligeholdelsesdag.

 

Poul, Tine og Vibeke gennemgår Søhavens fællesområde for at se på, hvad der er nødvendigt at lave den 7. maj. Bestyrelsen er enig i, at denne gang skal plantekasserne pyntes op, og at der skal indkøbes forskellige småplanter på forhånd, så de står klar til plantning.

 

Oversigt over arbejdsopgaverne og tilmeldingsliste udsendes til medlemmerne ca. 2 uger før vedligeholdelsesdagen.

 

 

Næste bestyrelsesmøde afholdes mandag den 12. juni kl. 20.00 hos Poul i nr. 8.

 

 

Bestyrelsen tilsender snarest muligt alle medlemmer en opdateret adresseliste.

 

Claus indkøber et nyt børnebord til fællesområdet.

 

Der er opstået et lille hul i asfalten ud for nr. 26. Poul tager sig af at lappe det.

 

 

 

Vi ønsker jer alle en dejlig sommersæson i Søhaven.

 

 

Vibeke

 

 

 

 

Download (PDF, 77KB)

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *